تست یا تمرین کتاب ریاضی جامع مهروماه

بعد از بخش درس نامه دانش آموزان می‌توانند با انجام تست‌های کافی میزان یادگیری خود را تثبیت کنند. اولین و مهم‌ترین چیزی که در بخش تست به چشم می‌خورد وجود دسته بندی تست‌هاست که برای سطح مختلف دانش آموزان قرار گرفته است. در هر ایستگاه یک بخش تست در ریاضیات جامع تجربی مهروماه وجود دارد که بخش نخست آن مربوط به آموزش و بخش بعدی آن جهت تثبیت یادگیری و در نهایت بخش آخر آن با نماد +80 که نشان دهنده تسلط است از یکدیگر جدا شده‌اند.

تست‌ها به شکل یکسان در کتاب تقسیم بندی شده‌اند و این گونه نیست که با روند پیشرفت تست‌ها میزان سختی آن بیشتر شود. تقسیم بندی مناسب تست‌های کتاب ریاضی جامع مهر و ماه باعث شده است تا دانش آموزان بتوانند در یک آزمون استاندارد شرکت کنند. باید توجه داشته باشید که اگر نتوانید درس‌نامه کتاب ریاضی جامع مهر و ماه را به خوبی یاد بگیرید قادر نخواهید بود تا تست‌های کتاب را به صورت کامل پاسخ دهید. در پایان هر فصل آزمون، دو آزمون جامع دیده می‌شود که برای جمع بندی مطالب خوانده شده و همچنین مرور فصول بسیار کاربردی است.

اگر بخواهید با بخش‌های مختلف کتاب آشنا شوید و سپس اقدام به خرید کتاب ریاضی جامع مهر و ماه داشته باشید می‌توانید دانلود کتاب ریاضی جامع تجربی مهر و ماه را در برنامه خود قرار دهید. از آن جایی که این کتاب دارای محبوبیت زیادی در بین داوطلبان است، اگر بخواهید میزان یادگیری خود را در درس ریاضی افزایش دهید بهتر است از این کار بهره‌مند شوید.

انتشارات مهر و ماه

نشر مهر و ماه به عنوان یکی از انتشارات برتر در تألیف کتاب‌های کمک آموزشی است که در سال‌های اخیر با ارائه کتاب‌های متنوع توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. با توجه به بررسی انجام شده می‌توان گفت که با در نظر گرفتن بخش درسنامه، تست و خلاصه نویسی‌های انجام شده، کتاب ریاضی جامع مهر و ماه به عنوان یک کتاب خلاق در زمینه یادگیری درس ریاضی است. وجود آزمون‌های جامع در این کتاب باعث شده است تا داوطلبان بتوانند یک مرور کلی بر روی مباحث مختلف خوانده شده داشته باشند.

کتاب ریاضی جامع مهر و ماه با داشتن بخش‌های مختلف و تست‌های متنوع، دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری را از معلم بی نیاز خواهد کرد. اگر بخواهید کتاب فوق را با قیمت مناسب و تضمین کیفیت خریداری کنید بهتر است به فروشگاه بانک کتاب کنکور سر بزنید.

فروشگاه کتاب کنکور

فروشگاه کتاب کنکور به عنوان یک فروشگاه معتبر در زمینه فروش کتاب و دی وی دی‌های کمک آموزشی است که انتشارات مختلف را پوشش می‌دهد. ویژگی‌های متعددی در این فروشگاه وجود دارد که باعث تمایز آن از دیگر فروشگاه‌های مشابه شده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این فروشگاه می‌توان به امکان خرید کلی کتاب‌های کمک آموزشی، بررسی و تحلیل کتاب‌ها توسط رتبه‌های برتر کنکور، ارسال رایگان کتاب در صورت خرید بالای 200 هزار تومان، امکان خرید به شیوه‌های گوناگون و پرداخت درب منزل و غیره اشاره کرد.

اگر بخواهید کتاب ریاضی جامع مهر و ماه را با قیمت مناسب و تخفیف‌های جذاب خریداری کنید می‌توانید با مراجعه به فروشگاه کتاب کنکور و انتخاب کتاب‌های مورد نظر خود، خرید خود را نهایی کنید. سایت کتاب کنکور، با ارائه‌ی مجموعه‌ای از وسیع‌ترین و غنی‌ترین منابع کنکور از پیش دبستان تا کنکور، توانسته است به نیاز دانش آموزان به خوبی پاسخ دهد. اگر می‌خواهید تجربه یک خرید خوب را داشته باشید و از تخفیفات هیجان انگیز بهره‌مند شوید، پیشنهاد می‌کنیم با خرید از کتاب کنکور، این تجربه شیرین را به‌دست آورید.

شما می تونید کتاب ریاضی جامع مهر و ماه رو با تخفیف٪ و ارسال رایگان به سراسر کشور از بانک کتاب کنکور ketabkonkour.com تهیه کنید و در صورتی که دسترسی به سایت ندارید و خرید اینترنتی براتون سخته از طریق تماس با شماره ی 02166176300 و یا شماره واتساپ 09120426030 اقدام به خرید این کتاب بکنید. ما در بانک کتاب کنکور تلاش کردیم یک مرجع کامل و به روز از تمامی کتاب های کمک درسی فراهم کنیم تا دانش آموزان بتونن با خیال راحت همه ی کتاب های کمک آموزشی خودشون رو تهیه و از طریق ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرند. یکی دیگه از امکاناتی که تلاش کردیم برای شما فراهم کنیم نقد و بررسی کتاب ها توسط رتبه های برتر کنکوره که به مرور برای تمامی کتاب ها در حال تکمیل شدنه. پس اگر دنبال سایتی هستید که تمامی کتاب های کمک درسی رو داشته باشه و همیشه تخفیف بده و ارسالش رایگان باشه حتما به بانک کتاب کنکور سر بزنید. یکی دیگه از ویژگی های کتاب کنکور موجود بودن کتاب های تمامی انتشارات و تمامی مقاطع هست و هر کتاب جدیدی که توسط ناشری چاپ بشه بلافاصله روی سایت قرار داده میشه تا شما بتونید کتاب های جدید و با بیشترین تخفیف تهیه کنید. هم چنین اگر کتابی روی سایت نبود می تونید با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید. همکاران ما در اسرع وقت موجود بودن اون کتاب رو به شما اطلاع میدن و اینجوری یک بانک کامل از تمامی کتاب ها به صورت شبانه روزی در اختیار شماست. همینطور اگر در انتخاب کتاب ها شک داشتید برای گرفتن مشاوره و راهنمایی می تونید با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید و یا از طریق واتساپ و گفت و گوی آنلاین سوالاتتون رو از مشاوران کتاب کنکور بپرسید. اگر هنوز مطمین نیستید که مهر و ماه ریاضی جامع  و رو تهیه کنید و سوالی در موردش دارید تماس بگیرید تا راهنماییتون کنیم. همینطور بعد از خوندن نقد و بررسی این کتاب می تونید نظرات خودتون رو از طرق کامنت با بقیه ی دانش آموزان به اشتراک بگذارید تا اون ها بتونن از تجربه ی کاربری شما برای انتخاب کتاب هاشون استفاده کنن.
برای خرید قرابت معنایی نشر الگو اینجا کلیک کنید